Webshipper

Case-beskrivelse

Webshipper kom i Børsen med nyheden om en stor kapitalindsprøjtning

Den fremadstormende, danske fragtplatform Webshipper hentede i august 2019 en to-cifret millioninvestering. Silkeborg-virksomheden fik hjælp af InDialogue til at få historien i medierne. Den 27. august ramte nyheden landets største erhvervsmedie.

Strategisk PR-indsats

InDialogue hjalp Webshipper med at lægge en PR-strategi, skrive skarptvinklede pressemeddelelser, pitche historierne til prioriterede medier og sikre omtale ved grundig opfølgning.

Presse

InDialogue udarbejdede pressemeddelelser om Webshippers investeringshistorie målrettet udvalgte medier.

Pitch

Historien blev pitchet over telefon til journalister på prioriterede medier, heriblandt Dagbladet Børsen.

Opfølgning

Kontakt med journalister efter pitch og udsendelse af pressemeddelelser sikrede historien omtale i flere danske medier.

Investor-historie i Børsen

InDialogues PR-indsats for Webshipper mundede ud i landsdækkende omtale af den investeringsaftale, som Silkeborg-virksomheden havde indgået. Erhvervsfolk og -interesserede kunne den 27. august 2019 læse nyheden på borsen.dk.

Udover Børsen gjorde InDialogue også investeringshistorien interessant for andre medier. De tech og digitalt orienterede medier ITWatch og ComputerWorld bragte den 28. og august omtale af kapitalindsprøjtningen af Webshipper.

Silkeborg-virksomheden fik tilmed omtale i sin hjemby. Med en lokal vinkel på investeringshistorien fik InDialogue vakt interesse hos Midtjylland Avis, der den 6. september publicerede en historien om en midtjysk virksomhed med vind i sejlene.

Skal vi også hjælpe dig?

Har du brug for hjælp til at komme i medierne med din historie, er du meget velkommen til at kontakte os.

Kontakt os

Udfyld venligst felterne herunder. Så kontakter vi dig.

Bliv ringet op

Ønsker du at blive ringet op? Tryk på knappen herunder, og vælg et tidspunkt, der passer dig.